Back to business..

Nu tilbaka till min ekonomiska situation.

Maj månad kan garanterat klassas som en snålmånad. Då jag är en brukare utav tobak har frestelsen för cigaretter varit enorm, men jag stod emot. Jag har även sålt mer smycken och gjort en liten vinst där.

Total förmögenhet: 69'192:-

Även fast de flesta utav er tycker detta sparande är löjligt ser jag det som en framtida miljon, och trägen vinner.

Jag har tack vare råd ifrån läsare avstått från att kontakta banken angående en depå hos dem och blivit medlem hos Avanza. Däremot är jag en kritiker, jag är även väldigt försiktig. Har ni några direkta egna erfarenheter och fakta angående säkerhet o.s.v. får ni gärna dela med er utav detta. Jag är ivrig att investera i något! :D

/J

Kommentarer
Postat av: cashaupp

Finns inget löjligt med ditt sparande. Läs på och investera, det aldrig fel att vara extra försiktig.

2008-05-15 @ 20:56:31
URL: http://cashaupp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0